Categories:
- 18. POSICIONS DE DO AGUT EN CLAU DE SOL I SOL GREU EN CLAU DE FA
- Material didàctic
- Nivell 2
- Partitures de piano
- Vegeu l’anterior: POSICIONS DE DO AGUT EN CLAU DE SOL I SOL GREU EN CLAU DE FA III
- Vegeu següent: POSICIONS DE DO AGUT EN CLAU DE SOL I SOL GREU EN CLAU DE FA V
Temàtiques:
Temàtiques
-
POSICIONS COMBINADES III
Dues peces més, amb sonoritats diferents, cadascuna amb la seva personalitat. Trobareu abundants indicacions de matís.
0,50€ -
CANVIS DE POSICIÓ III
Dos exercicis més realitzant els canvis la mà dreta.
0,50€ -
CANVIS DE POSICIÓ I
En aquesta primera partitura la mà dreta realitza els canvis de posició mentre l’esquerra acompanya sempre en posició de Do. Indiquem amb paraules la posició en què s’ha de situar en cada moment la mà dreta per evidenciar així el canvi.
0,50€ -
POSICIONS DE DO AGUT EN CLAU DE SOL I SOL GREU EN CLAU DE FA I
Presentem el do re el mi fa sol de l’octava 5 en clau de sol. Tècnicament són exercicis molt senzills, ja que el que pretenem és familiaritzar-nos amb aquesta regió del pentagrama. Us recomanem que en ocasions practiqueu la part de la mà dreta dient les notes al mateix temps … Ampliar »
0,25€
Altres partitures relacionades
-
CANVIS DE POSICIÓ IV
Dos nous exercicis en què la mà esquerra treballarà els desplaçaments.
0,50€ -
1,25€
-
DIÀLEGS IV
Els dos exercicis d’aquesta última partitura del capítol aprofiten el plantejament contrapuntístic de les anteriors per presentar un element nou de l’escriptura musical: la lligadura de prolongació.
0,50€ -
L’ESCALA CROMÀTICA, DIGITACIÓ COMPLETA IV
Aquesta és segurament la peça més ambiciosa de les quatre partitures d’aquest capítol. Amb un disseny a la mà que acompanya que sembla contradir la rítmica dels passatges cromàtics de la mà dreta i un pedal molt particular que ens regala en moments precisos la barreja dels sons cromàtics, tenim … Ampliar »
1,00€
