Realitzen les escales les dues mans en paral·lel a distància d’octava (es proposa també a distància de dècima). Veurem dos dissenys diferents de l’exercici, incidint en les dues digitacions per al creuament vistes abans: 3-1 i 4-1.
Categories:
- Vegeu l’anterior: EXERCICIS DE TÈCNICA VII
- Vegeu següent: POSICIONS DELS ACORDS X
Temàtiques:
Temàtiques
-
EXERCICIS DE TÈCNICA I
Tenim tres exercicis amb els quals treballar tres elements diferents: trinats, trèmolos de tercera i successions de cinc notes correlatives. Els dos primers elements es treballen en posició fixa, el tercer el practiquem amb recorregut al llarg del teclat. Es detallen les variacions amb canvi d’accentuació. La mà esquerra haurà … Ampliar »
0,25€ -
EXERCICIS DE TÈCNICA VII
El mateix exercici de la partitura anterior, però realitzant ara el creuament amb els dits 4-1.
0,25€ -
EXERCICIS DE TÈCNICA V
Aquest cop treballem l’extensió general de la mà en arribar a l’octava. Amb aquests exercicis les nostres mans guanyaran elasticitat i aprendrem a compensar les tensions amb moments obligats de distensió. Novament la mà esquerra apliacará simetries.
0,00€ -
EXERCICIS DE TÈCNICA IX
L’exercici que us proposem en aquesta partitura és molt recomenable, ja que comprèn un treball molt complet en el tema del creuamnet de l’escala. Consisteix a fer recorreguts amb àmbit d’octava enllaçant sempre escales a distància de grau. El presentem primerament sobre tecles blanques per passar després a altres tonaliddes. … Ampliar »
0,25€
Altres partitures relacionades
-
1,00€
-
Cerf Volant
Versió II
Tema de la pel·lícula Les choristes (2004). La música és de Christophe Barratier.
0,75€ -
0,25€
-
My heart will go on
Versió I
Tema de la banda sonora de la pel.lícula Titanic (1997), compost per James Horner.
0,00€
