Combinem les sèptimes amb les terceres.
Categories:
- Vegeu l’anterior: LECTURA INTERVÀLICA VI (a)
- Vegeu següent: L’ESCALA CROMÀTICA, DIGITACIÓ ECONÒMICA I
Temàtiques:
Temàtiques
-
LECTURA INTERVÀLICA V (b)
Combinem les octaves amb les terceres.
0,25€ -
LECTURA D’ACORDS VI
Dediquem aquests exercicis a les posicions que vàrem conèixer en LECTURA D’ACORDS IV (capítol 45). Abans els vàrem veure sobre tecles blanques i ara abundaran les tecles negres. En principi farem servir una mateixa digitació, la més natural, per a tots ells. La considerarem la digitació standard. La gran abundància … Ampliar »
0,00€ -
LECTURA INTERVÀLICA I
Condicions a tenir en compte per a un ús profitós d’aquesta partitura: 1. La primera nota la escollim nosaltres (ja que no hi ha clau). Evitarem aquelles notes que correspondrien a la clau de sol o a la clau de fa. Així, en el primer exercici d’aquesta partitura, evitarem nomenar … Ampliar »
0,25€ -
LECTURA D’ACORDS VIII
Cada mà compta amb quatre exercicis exclusius en els quals treballem l’acord de sèptima. Es tracta d’un acord quatriada que molt freqüentment es presenta amb l’elisió d’una de les seves quatre notes. Nosaltres ho disposem sempre complet. En els dos primers exercicis de cada mà sortiran sempre sobre tecles blanques … Ampliar »
0,50€
Altres partitures relacionades
-
0,50€
-
1,50€
-
0,50€
-
EXERCICIS DE TÈCNICA VII
El mateix exercici de la partitura anterior, però realitzant ara el creuament amb els dits 4-1.
0,25€
