En aquest tercer lliurament del capítol torna a ser la mà esquerra la que treballa els arpegis, aquest cop amb dissenys més rics i compromesos.
Categories:
- Vegeu l’anterior: ARPEGIS AMPLIS REALITZATS SENSE CREUAMENT II
- Vegeu següent: ARPEGIS AMPLIS REALITZATS SENSE CREUAMENT IV
Temàtiques:
Temàtiques
-
ACORDS TRENCATS A LA MÀ ESQUERRA III
Us oferim en aquest cas una única peça amb molta personalitat i un recorregut més extens que en les anteriors.
1,00€ -
POSICIONS DELS ACORDS II
Seguim amb els acords que vàrem veure a la partitura anterior. Aquesta vegada els ritmes s’enriqueixen, integrant negres en les melodies i algunes blanques en les parts dels acords. Us animem a que consulteu el vídeo relacionat amb aquest tema.
0,00€ -
LECTURA D’ACORDS VII
En LECTURA DE ACORDS IV (capítol 45) treballàvem les posicions de séptima, sempre sobre tecles blanques. Ara les veurem amb inclusió de tecles negres. Com hem dit per a la partitura anterior d’aquest mateix capítol, en principi farem servir una mateixa digitació, la més natural, per a tots ells i … Ampliar »
0,50€ -
ARPEGIS DE GRAN RECORREGUT V
Amb el mateix plantejament de la partitura anterior, li dediquem aquesta peça a la mà esquerra. La correcta execució dels arpegis, amb una intensitat que respecti a la mà dreta melòdica, juntament amb un ús adequat del pedal atorgaran a aquesta peça una sonoritat fantàstica.
1,00€
Altres partitures relacionades
-
The isle of Innisfree
Versió I
Cançó amb música i lletra del cantautor irlandès Dick Farrely, escrita el 1950. John Ford la va incloure en la seva pel·lícula The quiet man (L’home tranquil) de 1952 com a tema instrumental principal. Basem la nostra adaptació en la versió de la pel·lícula.
1,00€ -
1,50€
-
Hey Jude
Versió II
Tema de The Beatles, cantat per Paul McCartney, que foupresentat en un sencill en 1968.
1,25€ -
1,25€
