Categories:
- Vegeu l’anterior: A l’estil de Bach 3
- Vegeu següent: A l’estil de Mozart 1
Temàtiques:
Temàtiques
-
0,50€
-
0,00€
-
0,50€
-
1,50€
Altres partitures relacionades
-
DUES VEUS A LA MATEIXA MÀ III
Noves combinacions que ens donen com a resultat dues veus molt melòdiques. Us recomanem que us familiaritzeu amb cada veu tocant-les i cantant-les per separat. La partitura té el mateix plantejament de les anteriors: les dues mans comparteixen la clau de sol, situant l’esquerra una octava per sota, i els … Ampliar »
0,25€ -
A thousand years
Versió I
Cançó escrita en 2011 per Christina Perry i David Hodges per l’album The twilight saga: Breaking Dawn. És part de la banda sonora de la primera part d’aquesta saga, traduïda en català Crepuscle.
0,00€ -
Angel of music
Versió II
Tema del musical El fantasma de l’òpera (1986), amb música composta per Andrew Lloyd Webber.
0,50€ -
ALTRES TONALITATS IV
En aquesta partitura i la següent es presenten un total de quatre peces amb tonalitats corresponents a les que vàrem conèixer en la segona partitura del tema (capítol 26). En aquesta ocasió coneixerem les armadures de La major i Do menor. Ens guiaran en la interpretació indicacions detallades de fraseig, … Ampliar »
0,50€
