Categories:
- Vegeu l’anterior: Jacob’s ladder
- Vegeu següent: 1 La pluja – Cala Almonia
Temàtiques:
Temàtiques
-
0,50€
-
0,50€
-
0,00€
-
0,50€
Altres partitures relacionades
-
CANVIS DE POSICIÓ VI
Arribem al final del capítol amb dues propostes més compromeses que les anteriors, ja que se succeeixen amb freqüència els canvis simultanis de les dues mans, alhora que tenim acompanyaments quelcom més complexos. La primera de les dues pecetes és un vals. Us animem a que un cop ben apresa … Ampliar »
0,50€ -
Matí de carnaval
Versió III
Cançó brasilera composta per Luiz Bonfá el 1959 per la pel·lícula Orfeo negre de Marcel Camus.Una de les primeres intèrprets va ser Elizete Cardoso.
1,25€ -
0,00€
-
LECTURA INTERVÀLICA IV (a)
Aquestes partitures són com un joc que ens porta a descobrir de manera natural els diferents recursos que hauran d’aplicar les nostres mans en el transcurs d’una melodia per poder abastar totes les notes sense produir talls, és a dir, sense perdre el lligat. Aquests recursos són: el desplaçament, l’extensió, … Ampliar »
0,00€
