Categories:
- Vegeu l’anterior: 02 Estudi de n’Erik
- Vegeu següent: Jacob’s ladder
Temàtiques:
Temàtiques
-
1,00€
-
0,50€
-
1,00€
-
0,50€
Altres partitures relacionades
-
DIÀLEGS I
Aquesta partitura consisteix en una única peça de dotze compassos. Comença la mà esquerra i la dreta li contesta creant un diàleg que es mantindrà fins al final. Es troben verticalment, és a dir, sonant al mateix temps, cada tres compassos.
0,25€ -
PECES AMB ACORDS V
La primera de les dues peces segueix en la línia de les anteriors. La segona té una sonoritat molt diferent i els acords es succeeixen en valors de negra, exigint potser una mica més d’estudi.
0,00€ -
CANVIS DE POSICIÓ III
Dos exercicis més realitzant els canvis la mà dreta.
0,50€ -
LECTURA INTERVÀLICA III (a)
Aquestes partitures són com un joc que ens porta a descobrir de manera natural els diferents recursos que hauran d’aplicar les nostres mans en el transcurs d’una melodia per poder abastar totes les notes sense produir talls, és a dir, sense perdre el lligat. Aquests recursos són: el desplaçament, l’extensió, … Ampliar »
0,00€
