Categories:
- Vegeu l’anterior: Jacob’s ladder
- Vegeu següent: When the saints go marching in
Temàtiques:
Temàtiques
-
0,75€
-
0,50€
-
0,50€
-
0,50€
Altres partitures relacionades
-
ARPEGIS DE GRAN RECORREGUT I
Aquesta primera partitura presenta dues peces breus, la primera dedicada a la mà dreta i la segona a l’esquerra. Cadascuna d’elles integra tres tipus de creuament que varien segons la distància o la digitació. Quant a l’element que treballem les dues mans fan la mateixa feina, doncs apliquem el principi … Ampliar »
0,50€ -
LECTURA D’ACORDS I
Tots els exercicis estan en clau de sol, així que només treballa la mà dreta, i ho farà únicament amb tecles blanques, no hi ha ni sostinguts ni bemolls. Aconsellem respectar les digitacions estàndard que vàrem proposar en POSICIONS DELS ACORDS. En la següent partitura li dediquem els exercicis a … Ampliar »
0,25€ -
DOBLES NOTES II
Els acompanyaments segueixen sent «dobles notes» tocades sempre amb els dits extrems, però en un mateix exercici podem canviar la funció de la mà, aquella que tocava la melodia passa a ser la que acompanya i la que acompanyava es converteix en protagonista. S’enriqueixen també els ritmes, integrant en les … Ampliar »
0,25€ -
0,50€
