Categories:
- Vegeu l’anterior: Scarborough fair
- Vegeu següent: The sound of silence
Temàtiques:
Temàtiques
-
Scarborough fair
Versió III
Balada anglesa popular del segle XVII. Cap a mitjan segle XX vàren aparèixer moltes versions. La nostra partitura s’inspira en la versió que Simon & Garfunkel van presentar en 1966.
0,00€ -
Autumn leaves
Versió III
Tema de la cançó escrita originalment en francès Les feuilles mortes (1945) per a la pel·lícula Les portes de la nuit. La música és de Joseph Kosma i la lletra en francès de Jacques Prévert. Johnny Mercer faria l’adaptació de la lletra en anglès convertint-se ràpidament en un estàndard de … Ampliar »
1,00€ -
Hey Jude
Versió I
Tema de The Beatles, cantat per Paul McCartney, que foupresentat en un sencill en 1968.
1,00€ -
Beautiful disaster
Versió II
Tema de la cantant Kelly Clarkson que fou presentat a l’àlbum Thankful de l’any 2003. Basam la nostra partitura en una de las versions en directe allà on la veu es acompanyada únicament per el piano.
1,25€
Altres partitures relacionades
-
En prière (de Fauré)
Versió III
Adaptació d’una cançó per a veu aguda acompanyada de piano de Fauré, sense catalogar, composta en 1889.
1,75€ -
Wiegenlied (de Brahms)
Versió II
Adaptació de la famosa cançó de bressol de Brahms, composta en 1868 i amb catàleg Op.49 Nr. 4.
0,50€ -
EXTENSIÓ DEL DIT POLZE II
Tota la partitura la dediquem a una sola peça, fent-se necessària l’extensió del dit polze en les dues mans. L’esquerra estarà més activa, ja que realitza negres constantment.
0,00€ -
0,75€

