Adaptació de la cançó de Schubert que porta aquest títol. Fou composta en 1816.
Categories:
- Vegeu l’anterior: Lascia ch’io pianga (de Händel)
- Vegeu següent: Minnelied (de Schubert)
Temàtiques:
Temàtiques
-
Wiegenlied (de Brahms)
Versió I
Adaptació de la famosa cançó de bressol de Brahms, composta en 1868 i amb catàleg Op.49 Nr. 4.
0,50€ -
El llac dels cignes
Versió I
Adaptació del famós tema del ballet El llac dels cignes, corresponent a una escena del segon acte. L’obra va ser composta per Txaikovski atenent un encàrrec del Teatre Bolshoi, estrenant-se en 1877.
0,75€ -
Largo (de la 9ª sinfonia de Dvorák)
Versió I
Adaptació del tema principal del segon moviment de la 9ª sinfonia de Dvorák, coneguda com Sinfonia del Nou Món. Fou composta en 1893.
0,50€ -
Adagio (del Concert d’Aranjuez)
Versió II
Arranjament per a piano del tema del segon moviment de la peça original: Concert d’Aranjuez, compost per Rodrigo en 1939.
1,50€
Altres partitures relacionades
-
0,75€
-
L’ESCALA PENTÀTONA I
Aquesta primera partitura del tema ens ofereix una peça completa on la mà dreta tocarà les notes de l’escala pentátona major de Do disposades en trams de tres o quatre notes. L’execució d’aquesta mà no requereix creuaments, el recurs que apliquem per aconseguir un lligat entre els diferents trams de … Ampliar »
0,50€ -
Trio (de Schubert)
Adaptació del tema del rondó en el quart moviment del trio per a cordes de Schubert, amb catàleg D 581.
1,00€ -
0,25€

