Tema del musical El fantasma de l’òpera (1986), amb música composta per Andrew Lloyd Webber.
Categories:
- Vegeu l’anterior: A thousand years
- Vegeu següent: Caresse sur l’ócean
Temàtiques:
Temàtiques
-
Over the rainbow
Versió I
Cançó interpretada por Judy Garland a la pel.lícula El mag d’Oz (1939). Va compondre la música Harold Arlen.
0,75€ -
The promise
Versió III
Tema pertanyent a la banda sonora de la pel·lícula El piano (1993), compost per Michael Nyman.
0,00€ -
El laberinto del fauno
Versió I
Tema titulat Cançó de bressol, inclòs en la banda sonora composta per Javier Navarrete per a la pel·lícula de Guillermo del Toro, estrenada el 2006.
1,00€ -
Carros de foc
Versió II (en Do sostingut)
Tema de la pel.lícula Carros de foc (1981), compost per Vangelis.
1,25€
Altres partitures relacionades
-
ESCALES, CREUAMENT 4-1 CURT IV
Per completar el primer capítol que dediquem a aquest creuament us oferim dues peces més, molt diferents entre elles i totes dues amb una musicalitat que ens arriba des del primer moment que les comencem a estudiar.
0,50€ -
0,25€
-
ARPEGIS DE GRAN RECORREGUT V
Amb el mateix plantejament de la partitura anterior, li dediquem aquesta peça a la mà esquerra. La correcta execució dels arpegis, amb una intensitat que respecti a la mà dreta melòdica, juntament amb un ús adequat del pedal atorgaran a aquesta peça una sonoritat fantàstica.
1,00€ -
XIFRAT DELS ACORDS I
El xifrat el trobem amb el nom de les notes de l’escala (amb lletres, el podreu treballar en els capítols de xifrat americà, 53 i 59). El nom de la nota que veiem per sobre del pentagrama ens diu amb l’acord que hem d’acompanyar aquell fragment. El nom tot solt … Ampliar »
0,00€

