Balada anglesa popular del segle XVII. Cap a mitjan segle XX vàren aparèixer moltes versions. La nostra partitura s’inspira en la versió que Simon & Garfunkel van presentar en 1966.
Categories:
- Vegeu l’anterior: Say something
- Vegeu següent: Something stupid
Temàtiques:
Temàtiques
-
0,00€
-
Something stupid
Versió I
Cançó de Carson Parks escrita el 1966. Basem el nostre arranjament en la versió de Frank Sinatra i Nancy Sinatra enregistrada el 1967.
1,00€ -
Scarborough fair
Versió III
Balada anglesa popular del segle XVII. Cap a mitjan segle XX vàren aparèixer moltes versions. La nostra partitura s’inspira en la versió que Simon & Garfunkel van presentar en 1966.
0,00€ -
Hallelujah (de Leonard Cohen)
Versió III (en Do)
Tema del cantant canadenc Leonard cohen. Es va donar a conèixer el 1984 en l’àlbum Various positions.
0,50€
Altres partitures relacionades
-
0,50€
-
LECTURA D’ACORDS VII
En LECTURA DE ACORDS IV (capítol 45) treballàvem les posicions de séptima, sempre sobre tecles blanques. Ara les veurem amb inclusió de tecles negres. Com hem dit per a la partitura anterior d’aquest mateix capítol, en principi farem servir una mateixa digitació, la més natural, per a tots ells i … Ampliar »
0,50€ -
POSICIÓ DE SOL V
Integrem les dues mans. La música està disposada de manera que, excepte poques excepcions, les mans es van alternant, de llegir en clau de sol passam a llegir en clau de fa i viceversa.
0,25€ -
What I’ve been looking for
Versió II
Tema de la pel.lícula High School Musical 1 (2006), escrit per Andy Dodd i Adam Watts.
0,75€

