Arranjament per a piano del cànon de la peça: Canon i Giga en Re major per a tres violins i continu de Pachelbel, amb catàleg P 37, compost en 1680.
Categories:
- Vegeu l’anterior: Bolero (de Ravel)
- Vegeu següent: El llac dels cignes
Temàtiques:
Temàtiques
-
Wiegenlied (de Brahms)
Versió II
Adaptació de la famosa cançó de bressol de Brahms, composta en 1868 i amb catàleg Op.49 Nr. 4.
0,50€ -
Adagio (del Concert d’Aranjuez)
Versió II
Arranjament per a piano del tema del segon moviment de la peça original: Concert d’Aranjuez, compost per Rodrigo en 1939.
1,50€ -
Coral de la cantata 140 (de Bach)
Arranjament per a piano del tema instrumental del coral Zion hört die Wächter singen de la cantata 140 de Bach, amb catàleg BWV 140, composta en 1731.
0,00€ -
Largo (de la 9ª sinfonia de Dvorák)
Versió I
Adaptació del tema principal del segon moviment de la 9ª sinfonia de Dvorák, coneguda com Sinfonia del Nou Món. Fou composta en 1893.
0,50€
Altres partitures relacionades
-
The promise
Versió III
Tema pertanyent a la banda sonora de la pel·lícula El piano (1993), compost per Michael Nyman.
0,00€ -
0,00€
-
POSICIONS DELS ACORDS IX
Seguim treballant a la mà esquerra les posicions d’octava amb quinta enmig en contextos diferents, cadascun amb les seves exigències particulars. En el tercer exercici la mà dreta podrà tenir les mateixes sensacions que l’esquerra al trobar-se amb la posició que resulta de la simetria d’aquella. Les propostes d’aquesta partitura … Ampliar »
0,50€ -
PRE-PENTAGRAMA II
Aquests exercicis segueixen en la mateixa línia dels de la partitura anterior. En aquesta ocasió apareix ja la figura negra. Tenim per tant tres mesures: les rodones, les blanques i les negres. És cert que allà on apareixen les negres no tenim rodones. La intenció és que l’alumne/a vegi que … Ampliar »
0,25€
