Cançó escrita en 2011 per Christina Perry i David Hodges per a l’àlbum The twilight saga: Breaking Dawn. És part de la banda sonora de la primera part d’aquesta saga, traduïda en català Crepuscle.
Categories:
- Vegeu l’anterior: Vals 08
- Vegeu següent: Angel of music
Temàtiques:
Temàtiques
-
La bella i la bèstia
Versió I
Tema de la pel.lícula Beauty and the Beast de Walt Disney (1991), compost por Alan Manken.
0,75€ -
Over the rainbow
Versió I
Cançó interpretada por Judy Garland a la pel.lícula El mag d’Oz (1939). Va compondre la música Harold Arlen.
0,75€ -
Cerf volant
Versió IV
Tema de la pel·lícula Les choristes (2004). La música és de Christophe Barratier.
1,00€ -
Angel of music
Versió II
Tema del musical El fantasma de l’òpera (1986), amb música composta per Andrew Lloyd Webber.
0,50€
Altres partitures relacionades
-
Cavatina (The deer hunter)
Versió II
Tema de la pel·lícula The deer hunter, traduïda al català com El caçador, compost per Stanley Myers i interpretat a la guitarra per John Williams.
1,75€ -
PEDAL III
Aquesta partitura t’ofereix dues breus peces amb els signes de pedal indicant-nos quan hem de posar-lo i quan retirar-lo. En cadascuna de les peces la manera d’aplicar el pedal és diferent.
0,50€ -
Angel of music
Versió IV
Tema del musical El fantasma de l’òpera (1986), amb música composta per Andrew Lloyd Webber.
1,75€ -
DUES VEUS A LA MATEIXA MÀ V
Quatre exercicis més, aquest cop perquè practiqui la mà esquerra. La dreta acompanyarà sobretot amb acords.
0,00€

