Tema de la pel·lícula Les choristes (2004). La música és de Christophe Barratier.
Categories:
- Vegeu l’anterior: Cavatina (The deer hunter)
- Vegeu següent: El laberinto del fauno
Temàtiques:
Temàtiques
-
A thousand years
Versió III
Cançó escrita en 2011 per Christina Perry i David Hodges per a l’àlbum The twilight saga: Breaking Dawn. És part de la banda sonora de la primera part d’aquesta saga, traduïda en català Crepuscle.
1,75€ -
Cavatina (The deer hunter)
Versió I
Tema de la pel·lícula The deer hunter, traduïda al català com El caçador, compost per Stanley Myers i interpretat a la guitarra per John Williams.
1,50€ -
El laberinto del fauno
Versió I
Tema titulat Cançó de bressol, inclòs en la banda sonora composta per Javier Navarrete per a la pel·lícula de Guillermo del Toro, estrenada el 2006.
1,00€ -
I wan’na be like you
Versió III
Tema de la pel·lícula El llibre de la selva de Walt Disney (1967), compost per Robert Sherman i Richard Sherman.
1,25€
Altres partitures relacionades
-
POSICIÓ DE SOL IV
Set exercicis més en clau de fa
0,25€ -
0,50€
-
ACORDS TRENCATS A LA MÀ ESQUERRA II
Les dues peces compten amb una mà dreta alliberada de dificultats per afavorir el treball amb l’esquerra. Veiem en els acompanyaments, a diferència del de les partitures I i III del capítol, un baix molt canviant.
0,00€ -
LECTURA D’ACORDS I
Tots els exercicis estan en clau de sol, així que només treballa la mà dreta, i ho farà únicament amb tecles blanques, no hi ha ni sostinguts ni bemolls. Aconsellem respectar les digitacions estàndard que vàrem proposar en POSICIONS DELS ACORDS. En la següent partitura li dediquem els exercicis a … Ampliar »
0,25€

