Categories:
- Vegeu l’anterior: A l’estil de Chopin 6
- Vegeu següent: A l’estil de Debussy 3
Temàtiques:
Temàtiques
-
1,50€
-
0,50€
-
1,75€
-
1,25€
Altres partitures relacionades
-
Marxa turca (de Beethoven)
Arranjament per a piano de la peça original: Marxa turca inclosa en la música incidental Les runes d’Atenes, amb catàleg op. 113, composta per Beethoven el 1811.
0,50€ -
My heart will go on
Versió III
Tema de la banda sonora de la pel.lícula Titanic (1997), compost per James Horner.
1,75€ -
PEDAL IV
Us oferim dues peces molt breus de sonoritats molt diferents. Integrem elements que hem treballat anteriorment, com els acords trencats a la mà esquerra i l’escala pentátona. La segona d’aquestes propostes té una aparença de peça fàcil, si bé, la velocitat i l’exigència de tocar piano tot el passatge on … Ampliar »
1,00€ -
DOBLES NOTES EN POSICIÓ DE SOL V
Així com vàrem veure a la sisena partitura del capítol 3, les “dobles notes“ que surten als acompanyaments són combinacions del dit petit amb els altres. Si anteriorment se’ns varen resistir aquests exercicis per una possible dificultat en l’estabilitat de la mà, llavors ara és bon moment per tornar a … Ampliar »
0,25€
