Adaptació de la coneguda ària del tercer acte de Rigoletto, composta per Verdi en 1850.
Categories:
- Vegeu l’anterior: Havanera (de Bizet)
- Vegeu següent: Lascia ch’io pianga (de Händel)
Temàtiques:
Temàtiques
-
En prière (de Fauré)
Versió II
Adaptació d’una cançó per a veu aguda acompanyada de piano de Fauré, sense catalogar, composta en 1889.
1,50€ -
El llac dels cignes
Versió II
Adaptació del famós tema del ballet El llac dels cignes, corresponent a una escena del segon acte. L’obra va ser composta per Txaikovski atenent un encàrrec del Teatre Bolshoi, estrenant-se en 1877.
0,75€ -
Trio (de Schubert)
Adaptació del tema del rondó en el quart moviment del trio per a cordes de Schubert, amb catàleg D 581.
1,00€ -
Amor que tens ma vida
Versió I
Adaptació d’una cançó amorosa amb ritme de pavana, composta per a quatre veus sense acompanyament en el segle XVI per autor desconegut.
0,50€
Altres partitures relacionades
-
0,50€
-
Scarborough fair
Versió I (en Re)
Balada anglesa popular del segle XVII. Cap a mitjan segle XX vàren aparèixer moltes versions. La nostra partitura s’inspira en la versió que Simon & Garfunkel van presentar en 1966.
0,50€ -
Himne de l’alegria
Versió II
Adaptació del tema de l’oda a l’alegria, pertanyent al quart moviment de la novena simfonia de Beethoven, estrenada el 1824.
0,50€ -
XIFRAT DELS ACORDS III
Cinc propostes diferents, on excepcionalment sortirà la sèptima en el xifrat, però sí habitualment la indicació de quina de les notes de l’acord hem de situar a la part més greu. A la primera partitura que dedicàvem a aquest tema us explicàvem les dues realitzacions que ens interessa construir amb … Ampliar »
0,50€

