Us oferim tres exercicis, dos molt curtets on la mà esquerra coneixerà la posició d’octava (la fonamental duplicada amb la 5a enmig), i un tercer una mica més llarg que exercitarà a la mà dreta en desplaçaments ràpids i constants tocant acords. Us recordem que trobareu també en el material didàctic de PIANO SAMPOL capítols dedicats a la lectura d’acords.
Categories:
- Vegeu l’anterior: POSICIONS DELS ACORDS VII
- Vegeu següent: DUES VEUS A LA MATEIXA MÀ I
Altres partitures relacionades
-
What I’ve been looking for
Versió III
Tema de la pel.lícula High School Musical 1 (2006), escrit per Andy Dodd i Adam Watts.
1,50€ -
0,50€
-
DESPLAÇAMENTS II
En tots els exercicis és la mà dreta la que realitzarà els desplaçaments. L’esquerra té acompanyaments molt senzills perquè l’estudi es focalitzi en el recurs que abordem. Com és habitual en el material didàctic de PIANO SAMPOL partitures, els exercicis són en realitat mini peces. La música és suggerent i … Ampliar »
0,50€ -
DOBLES NOTES V
Seguim amb dobles notes en les que el polze sempre està present. En aquesta ocasió els acompanyaments tenen més presència perquè s’integren més blanques, suposant un repte més gran de lectura i coordinació física.
0,25€
