Partitura per a piano del tema Tears in Heaven d’Eric Clapton, cançó escrita el 1991 en record de Conor, fill de Clapton, mort uns mesos abans. El tema va ser inclòs posteriorment a l’àlbum Unplugged. El vos presentem aquí transportat a Sol.
Categories:
- Vegeu l’anterior: Strangers in the night
- Vegeu següent: Tears in Heaven
Temàtiques:
Temàtiques
-
Tears in Heaven
Versió II (en La)
Partitura per a piano del tema Tears in Heaven d’Eric Clapton, cançó escrita el 1991 en record de Conor, fill de Clapton, mort uns mesos abans. El tema va ser inclòs posteriorment a l’àlbum Unplugged. El vos presentem aquí en el to original.
1,50€ -
Sabor a mí
Versió I (en Mi b)
Arranjament per a piano basat en la versió que van fer Els Panchos juntament amb Eydie Gormé de la cançó original composta per Álvaro Carrillo el 1959
1,50€ -
Autumn leaves
Versió I
Tema de la cançó escrita originalment en francès Les feuilles mortes (1945) per a la pel·lícula Les portes de la nuit. La música és de Joseph Kosma i la lletra en francès de Jacques Prévert. Johnny Mercer faria l’adaptació de la lletra en anglès convertint-se ràpidament en un estàndard de … Ampliar »
0,75€ -
Hallelujah (de Leonard Cohen)
Versió I
Tema del cantant canadenc Leonard cohen. Es va donar a conèixer el 1984 en l’àlbum Various positions.
0,50€
Altres partitures relacionades
-
La donna è mobile (de Verdi)
Versió II
Adaptació de la coneguda ària del tercer acte de Rigoletto, composta per Verdi en 1850.
0,75€ -
CANVIS DE POSICIÓ IV
Dos nous exercicis en què la mà esquerra treballarà els desplaçaments.
0,50€ -
POSICIONS DE DO AGUT EN CLAU DE SOL I SOL GREU EN CLAU DE FA IV
En aquesta partitura integrem els canvis de posició i les posicions dels acords amb el tema que tractem en aquest capítol.
0,50€ -
0,75€

