Partitura per a piano del tema Tears in Heaven d’Eric Clapton, cançó escrita el 1991 en record de Conor, fill de Clapton, mort uns mesos abans. El tema va ser inclòs posteriorment a l’àlbum Unplugged. El vos presentem aquí transportat a Sol.
Categories:
- Vegeu l’anterior: Strangers in the night
- Vegeu següent: Tears in Heaven
Temàtiques:
Temàtiques
-
Don’t know why
Versió II
Cançó amb lletra i música de Jesse Harris, inclosa en l’àlbum Jesse Harris & the Ferdinandos l’any 1999. Basem la nostra partitura en la versió de Norah Jones.
1,50€ -
Autumn leaves
Versió II
Tema de la cançó escrita originalment en francès Les feuilles mortes (1945) per a la pel·lícula Les portes de la nuit. La música és de Joseph Kosma i la lletra en francès de Jacques Prévert. Johnny Mercer faria l’adaptació de la lletra en anglès convertint-se ràpidament en un estàndard de … Ampliar »
0,00€ -
Don’t know why
Versió I
Cançó amb lletra i música de Jesse Harris, inclosa en l’àlbum Jesse Harris & the Ferdinandos l’any 1999. Basem la nostra partitura en la versió de Norah Jones.
1,50€ -
Hallelujah (de Leonard Cohen)
Versió I
Tema del cantant canadenc Leonard cohen. Es va donar a conèixer el 1984 en l’àlbum Various positions.
0,50€
Altres partitures relacionades
-
1,00€
-
LECTURA INTERVÀLICA VI (b)
Combinem les sèptimes amb les terceres.
0,25€ -
Strangers in the night
Versió I
Cançó de 1966 popularitzada per Frank Sinatra, amb música de Bert Kaempfert i lletra de Charles Singleton i Eddie Snyder.
0,75€ -
Sabor a mí
Versió I (en Fa)
Arranjament per a piano basat en la versió que van fer Els Panchos juntament amb Eydie Gormé de la cançó original composta per Álvaro Carrillo el 1959
1,50€

