Partitura per a piano del tema Tears in Heaven d’Eric Clapton, cançó escrita el 1991 en record de Conor, fill de Clapton, mort uns mesos abans. El tema va ser inclòs posteriorment a l’àlbum Unplugged. El vos presentem aquí transportat a Sol.
Categories:
- Vegeu l’anterior: Strangers in the night
- Vegeu següent: Tears in Heaven
Temàtiques:
Temàtiques
-
Autumn leaves
Versió I
Tema de la cançó escrita originalment en francès Les feuilles mortes (1945) per a la pel·lícula Les portes de la nuit. La música és de Joseph Kosma i la lletra en francès de Jacques Prévert. Johnny Mercer faria l’adaptació de la lletra en anglès convertint-se ràpidament en un estàndard de … Ampliar »
0,75€ -
Hey Jude
Versió II
Tema de The Beatles, cantat per Paul McCartney, que foupresentat en un sencill en 1968.
1,25€ -
Mad world
Versió IV (en Fa)
Cançó escrita per Roland Orzabal el 1982 i interpretada amb el seu grup Tears for fears. Basem el arranjament en la versió de Gary Jules presentada en 2001.
1,00€ -
Hey Jude
Versió III
Tema de The Beatles, cantat per Paul McCartney, que foupresentat en un sencill en 1968.
1,25€
Altres partitures relacionades
-
0,50€
-
LECTURA D’ACORDS I
Tots els exercicis estan en clau de sol, així que només treballa la mà dreta, i ho farà únicament amb tecles blanques, no hi ha ni sostinguts ni bemolls. Aconsellem respectar les digitacions estàndard que vàrem proposar en POSICIONS DELS ACORDS. En la següent partitura li dediquem els exercicis a … Ampliar »
0,25€ -
1,25€
-
0,00€

