Integrem “dobles notes“ amb valors de negra en el context rítmic del tres per quatre. En el segon exercici veurem per primera vegada en el material didàctic de PIANO SAMPOL, i de manera excepcional, un acord de tres notes. Els acords els presentem pròpiament al capítol 12. Per quan es treballin les partitures d’aquest capítol, caldrà haver realitzat uns exercicis preparatoris perquè les mans puguin tocar sense tensions acords de tres notes. Us animem per això novament a que aprofiteu el vídeo que dediquem a la preparació per als acords.
Categories:
- Vegeu l’anterior: TERNARI III
- Vegeu següent: LECTURA INTERVÀLICA I
Temàtiques:
Temàtiques
-
DOBLES NOTES I
En els quatre exercicis d’aquesta partitura les “dobles notes“ sempre seran el do i sol tocats alhora, és a dir, els dits extrems de la mà col·locada en posició de Do. En els dos primers acompanya l’esquerra i en els dos següents ho fa la dreta. Rítmicament no hi ha … Ampliar »
0,00€ -
POSICIÓ DE SOL I
Ampliació de les notes en clau de sol, toca la mà dreta. En els tres primers exercicis coneixem les notes sol, si i re, que se situen sobre les línies. En el quart surten el la i el do, notes situades sobre els espais. Finalment tindrem tres exercicis on ja … Ampliar »
0,00€ -
ACOMPANYAMENT AMB NEGRES III
A diferència de les dues partitures anteriors, en aquesta proposta els acompanyaments s’enriqueixen presentant totes les combinacions entre el sol i la resta de notes. Per completar el treball d’aquestes partitures us proposem consultar el vídeo didàctic dedicat al lligat.
0,25€ -
DOBLES NOTES VI
En aquesta partitura les dues mans tindran ocasió d’enfrontar-se a un repte sensiblement major, ja que les «dobles notes» que surten als acompanyaments són combinacions del dit petit amb els altres. Segurament sentirem les nostres mans menys estables. La correcta col·locació de la mà és molt important, així que si … Ampliar »
0,25€
Altres partitures relacionades
-
El llac dels cignes
Versió I
Adaptació del famós tema del ballet El llac dels cignes, corresponent a una escena del segon acte. L’obra va ser composta per Txaikovski atenent un encàrrec del Teatre Bolshoi, estrenant-se en 1877.
0,75€ -
ESCALES, CREUAMENT 3-1 CURT II
Dos nous exercicis perquè cada mà es pugui exercitar de manera mecànica amb les escales que hem vist a la partitura anterior.
0,00€ -
0,50€
-
08 Alba
Aquest producte inclou tres partitures: Partitura general (6 pàgines) + piano Primo (3 pàgines) + piano Secondo (3 pàgines).
3,75€
