Combinem les quartes amb les terceres.
Categories:
- Vegeu l’anterior: LECTURA INTERVÀLICA III (a)
- Vegeu següent: DUES VEUS A LA MATEIXA MÀ IV
Temàtiques:
Temàtiques
-
LECTURA INTERVÀLICA I
Condicions a tenir en compte per a un ús profitós d’aquesta partitura: 1. La primera nota la escollim nosaltres (ja que no hi ha clau). Evitarem aquelles notes que correspondrien a la clau de sol o a la clau de fa. Així, en el primer exercici d’aquesta partitura, evitarem nomenar … Ampliar »
0,25€ -
LECTURA INTERVÀLICA V (b)
Combinem les octaves amb les terceres.
0,25€ -
LECTURA INTERVÀLICA II (b)
Integrem les terceres. Així doncs, a part de la segona, els intervals que haurem de reconèixer seran la quinta i la tercera.
0,25€ -
LECTURA INTERVÀLICA III (a)
Aquestes partitures són com un joc que ens porta a descobrir de manera natural els diferents recursos que hauran d’aplicar les nostres mans en el transcurs d’una melodia per poder abastar totes les notes sense produir talls, és a dir, sense perdre el lligat. Aquests recursos són: el desplaçament, l’extensió, … Ampliar »
0,00€
Altres partitures relacionades
-
La donna è mobile (de Verdi)
Versió II
Adaptació de la coneguda ària del tercer acte de Rigoletto, composta per Verdi en 1850.
0,75€ -
The sound of silence
Versió I
Cançó escrita per Paul Simon i interpretada per ell juntament amb Art Garfunkel. Es va gravar en els estudis Columbia el 1964 per ser inclosa en l’àlbum Wednesday Morning, 3 A.M.
0,00€ -
L’ESCALA CROMÀTICA, DIGITACIÓ COMPLETA I
Tenim dos exercicis perquè cada mà es posi en marxa en aquest tema. Presentem amb detall les digitacions.
0,00€ -
Wiegenlied (de Brahms)
Versió II
Adaptació de la famosa cançó de bressol de Brahms, composta en 1868 i amb catàleg Op.49 Nr. 4.
0,50€
