És el torn ara per a la mà esquerra, en les dues peces d’aquesta partitura les escales estan dedicades a ella. A la primera, el dibuix melòdic de la mà esquerra amaga el recorregut de l’escala, però a efectes tècnics ho treballem amb la digitació pròpia d’aquesta. Novament, igual que hem comentat sobre la partitura anterior, la segona peça tocada a gran velocitat es fa molt vistosa i atractiva. Us recomanem que quan la tingueu ben apresa la passeu diverses vegades cada dia de memòria. Aneu alternant amb les peces on les escales que requereixen aquest creuament les realitza la mà dreta. D’aquesta manera us estareu preparant per abastar amb soltesa un ampli repertori pianístic.
Categories:
- Vegeu l’anterior: ESCALES, CREUAMENT 4-1 CURT V
- Vegeu següent: ESCALES, CREUAMENT 4-1 CURT VII
Temàtiques:
Temàtiques
-
ESCALES, CREUAMENT 4-1 LLARG II
L’efecte del virtuosisme no es deu tant a una acumulació d’elements complexos, sinó a la correcta execució, a qualsevol velocitat, dels elements bàsics de la tècnica pianística. Amb aquesta partitura volem contribuir a que pugueu assolir aquest objectiu. En aquest cas el treball escalístic ho farà la mà esquerra.
1,00€ -
L’ESCALA CROMÀTICA, DIGITACIÓ COMPLETA II
En aquest cas tenim una única peça en la qual es dediquen els passatges cromàtics a la mà dreta. Té una sonoritat especial, pròpia de certs corrents de la música clàssica al segle XX.
0,50€ -
ESCALES, CREUAMENT 4-1 LLARG III
En aquesta partitura, dedicada a la mà dreta, els passatges amb escales tenen gran recorregut i s’integren amb naturalitat en una peça de carregat romanticisme.
0,00€ -
L’ESCALA PENTÀTONA II
Li toca el torn a la mà esquerra. Treballarà, igual que li proposàvem a la dreta, amb trams de tres o quatre notes i sense necessitat de realitzar creuaments. En aquesta ocasió, l’escala pentátona és un element que veiem constantment transportat, presentant així la partitura abundants alteracions accidentals. Us suggerim … Ampliar »
0,00€
Altres partitures relacionades
-
1,00€
-
DUES VEUS A LA MATEIXA MÀ II
A diferència de la partitura anterior, els dits que mantenen la tecla premuda mentre articulem amb altres corresponen a blanques i no a rodones. Fora d’això, tot el que s’ha dit anteriorment haurem de tenir-ho en compte ara també.
0,25€ -
LECTURA INTERVÀLICA III (b)
Combinem les quartes amb les terceres.
0,50€ -
Hallelujah (de Leonard Cohen)
Versió I
Tema del cantant canadenc Leonard cohen. Es va donar a conèixer el 1984 en l’àlbum Various positions.
0,50€